Sunday, April 11, 2010

shoping3....

haa... aku nak citer la aper yang aku wat kemarin... beh wooo... g shoping..
shoping ngan mak nenek taw.... pagi2 aku dah kuar dari umah g umah mak nenek... si jannah my beh priend 2...huhuuhu... jangan marah taw opah..hahahahaha... lepas g umah jannah... aku pun memulakan perjalanan aku menuju destinasi..huuuhuhuu....q. kitaorang g jitra mall.... aku jumpa si shuq tu.... aku rasa cam rugi sangat jumpa dia.... lepas ney aku x maw jumpa dia dah.. tobat x nak jumpa.... knape yang aku cakap cam ney? biar la jadi rahsia aku sorang..

lepas aku jumpa shuq.... aku bernasib bek lar coz dia x ikut kami g shoping... pastu aku g li baju, seluar, n macam2 g taw... memang best taw.... sampe nak patah kaki2 ney... hahahahaha.... bukan men g taw berjalan... huhuhuhu.... lepas g shoping aku g mamam lar... makan CHICKEN CHOP taw... bukan CHOPSTIK taw... hahahahaa... maklum lah aku kan selalu panggil chopstik.. hahahhahahha....lawak sangat2.... malu towl law aku cakap cam ney kat kaunter tu cam tu... hahaahahha.....

waktu makan tu kan... aku cam bese lar.. makan jer.... dah lar lame mengidam benda tu..hahahaha.... tapi kan... da sorang tu nak makan chicken chop x pandai taw... dia x taw nak potong ayam tu.... asyik membebel jer waktu potong ayam tu taw.... hahahahahahaha.... ney opah... meh ciney nak ajar.. meh cepat yer,,,,, t kita g makan fish n chip yer? yummiiii... sedapnyer....

pas makan aku g umah jannah, ambek buku tuisyen aku.... pastu g alor setar plak... aku ajak jannah g a.star... so, kitarang pown g lar... nek moto g jitra, pastu balik, pastu g alor star plak... fuuhhhh,,,, cam nak patah pinggang tu taw... ishhhyyyy9x...... aku g masuk tuisyen... jannah g jalan2 kat city plaza... aku bis clas kowl 5... aku g kat jannah.. aku g bli selendang plak kat citu... cantik taw... x sabar nak pakai t... mesti cantik taw.. hahahahaha... pas bli selendang aku p kedah shoping centre , shoping g taw... kitaorang balik pukul6... best betul shoping ney taw.....

No comments:

Post a Comment