Tuesday, January 12, 2010

?????????

hari ney aku ngantuk sangat kat sek... waktu cikgu ngajar tadi pun mata aku dah x larat nak buka... tapi aku tahan gak la coz nak belajar... pagi tadi pkul 4.20 wira cll aku.. aku ingat aku da wat alarm tapi buah ahti aku yang cll... ingat dia da pape cll aku, rupenye nak ajak aku study... so, dah dia yang cll... terpaksa la aku bangun... x nak kecewakan ati dia... lepas bsuh jer muka, aku study pengajian am... study punye study dah smpai kowl 6 pgy... aku g la mandi coz nak g sek... lepas mandi n dah bersiap sumernye... aku pun cll la wira aku iaitu muhammad wira mustafar kamal... best borak ngan dia pagi2, dapat lepaskan rindu..hihihihi... lpas cll aku g sek.. waktu kat sek mcam aku cakap tadi la... ngantuk sangat... lepas sek aku g makmal nak bka blog aku n ms aku... tapi waktu aku nak jmpe cikgu.. wahhhh... aku ternampak something yang amat mengejutkan aku... dah lama aku nak tengok taw... gembira pun ada.. korang nak taw ke? aku rasa x perlu la korang taw yer..huhuhuhuhu... tp lepas tu aku pun g la bka blog aku n tulis about this..hikhikhik... k lah.. aku nak wat benda len plak.. c u lateeeeeerrrrr........dddaaaaaaaaaaaaaaaa.............................

No comments:

Post a Comment