Sunday, February 7, 2010

kerinduan ku terhadap wira



hari ni aku rindu sangat2 kat wira aku.... kat sekolah tadi asik ingat jer kat dia... tapi x pe la... lgi seminggu g nak jumpe dia... waaaaaaahhhhhh...... x sbarnye.... gementar sangat2 tapi seronok pun ada... aku arap waktu kitaorang jumpe t adalah waktu yang paling bahagia tok aku ngan dia... bukan senang kitaorang nak jumpe.. aku kat kedah, dia kat kl...

waktu jumpe t aku dah rancang dgan teliti ape yang aku nak wat kat dia... hehehehe bersedialah yer sayang.... n x sabarnye aku nak laksanakan cbaran2 yang dia cbar tok aku... yang pasti nye aku x kan kalah pada hari tu....... korang tengok la t... huhuhuhuhuhu....

dalam bape ari ney aku asik terbayang2 si kekasih hati aku tu... angau sangat la aku ney... tapi x pe la.. aku angau pun kat dia.. bukan kat orang len.... tapi aku rindu sangat2 la kat dia... selagi aku x jumpe dia selagi tu la aku makin rindu sangat2 kat dia... dk kat sek pun asik bayang jer macam mana la kitaorang jumpe t.... yang sedihnye... kitaorang dapat jumpe kejap jer... x dapat lepaskan rindu sepuas2 nyerrr...

No comments:

Post a Comment