Wednesday, February 10, 2010

tamparanku yang pertama

ari ney aku kene tampar ngan kwn bek aku.... sakit nak mampos... depan cikgu plak tu.... tapi nasib bek la cikgu x tengok... meh ciney aku nak citer... dari pagi tadi aku geram sangat kat seseorang tu... bile kat dalam cls aku malas nak fokus coz asik pk jer bende tu... geeeerrraaaaaammmmmmmmmmm sangat2.... memang moody giler la pagi tadi...
pastu dah sampe waktu rehat.. aku kuar ar ngan jannah... pas sampe jer kat kantin kitaorang kene berpecah la nak jge tugas masing2.. aku pun jalan la sorang2 kat kantin tu... waktu tngh jalan tu aku terserempak ngan shah... dia tengur aku, dia kata nape x kuar 10 minit lebih awal... kan hang ada tugas... aku geram la ngan ayat dia tu... lantak aku la nak kuar pkul baper pun.. aku da keje kat dalam clas tadi.. so, x leh la kuar awl.... lagipun aku da hal penting nak tanye kat cikgu pasal pebentangan aku... lepas jer dia cakap aku pun blah la... aku g kat cafe skali ngan kwan2 aku... aku lepas geram kat diaorang... dia pun sabarkan aku.. aku pun rasa ok dah lepas tu...
pas rehat aku pun masuk clas n blajar macam biase.. waktu bljar tu ok la dari yang pagi tadi... tapi sebelum balik kitaorang da perjumpaan kelab dan persatuan... watu tu la aku kene tampar ngan jannah.. tangan tu kecik jer tapi tamparan yang berbisa... slah aku jgak la, memang patut dia tampar aku.. aku nak marah pun x boleh so, aku trima jer la... tq yer jan coz dah wat aku macam tadi tu...

No comments:

Post a Comment