Thursday, March 18, 2010

besday adik n my love mum....

wah3... korang... aku hepi cangat ari ney taw... macam dunia ney aku yangt punya taw... ari ney besday adik aku yang kedua... kitaorang ske la gduh law jumpe... tapi law dia balik asrama aku sunyi la plak... x da sape nak gaduh... yang slalu gaduh jgak tu adik aku yang ketiga... tapi x best gaduh ngan dia.... dia ske melawan.. hhhiiissshhhhyyyy... geram towl... law ngan adik yang kedua tu leh gak dia mengalah tapi kdg2 tu geram jgak ngan dia... aku jgak yang kene ngalah... maklumlah anak yang sulung... terpaksa ngalah demi adk2.... hepi besday syg... kak arap amir dapat jadi adik yang kak syg taw... berguna tok kuarga kita... moga amir berjaya dalam hidup, panjang umur, jangan nakal2 dah taw...
i love u so much amir...
18.03.1999
ooopppsssss... lupe lak..... sebelum besday amir... besday my mum yang tercinta... iaitu norizah... mak... kaka syg mak... trima ksih tok sume yang mak wat kat kak... kak x taw cam ner nak balas jasa mak yang lahirkan kak.... jga kak sampe umur 19 thn ney... kak doakan mak panjang umur.... dimurahkan rezeki... ape yang mak nak, kak harap mak akan dapat... kak nak blajar rajin2 , mak doakan kak berjaya yer??? nanti law dah keje.. kak nak bawak mak g melancong yer mak... i love u so much my mother.... mak dah bnyak berkorban tok anak2 mak... terima kasih yang x terhingga kak ucapkan... kasih syg mak memang x de tandingan ngan org len... mak la satu2nya yang mak yg kak nak... x nak org len...
i love u so much my lover mother
13.03.1971

No comments:

Post a Comment