Wednesday, March 3, 2010

masalah yang banyak...

hari ney da sambutan maulidur rasul kat sek aku.. sume berjalan ngan lancar... kitaorang berarak kuar dari sek sambil selawat.. hati aku tersentuh ble dengar ustad cerita tadi.. aku teringin nak tengok wajah rasulullah... macam mana la agaknye ye???? rasa gembira sangat tadi berarak coz tahun lepas aku x dapat join.. alhamdulillah.. tahun ney dapat jgak aku berarak...
lepas berarak, kitaorang g rehat la... lepas rehat kitaorang g dengar ceramah plak kat surau... lepas tu aku ajak jannah bincang pasal yuran... ya Allah.. banyak nyer nak kene bayar... dah la tengah pokai ney... nak wat macam ner ney?????????? yuran pra_u nak kene bayar, pesatuan ekonomi, yuran pengawas lagi.. t ada kem pengawas kat mana ntah... kene bayar lagi,,,, t nak g kem f6 kat pendang lake resort.. wahhhh.. my kampung tuuu...hihhihihi... macam nak balik kampung jer.. windu la kat tok n tokwan... cayang tok n tok wan taw...
berbalik pada citer masalah yuran aku... yuran bola jaring lagi nak kena bayar.. t nak tempah tshirt lagi.... duit pengajian am lagi nak kena bayar, yuran tusyen tiap2 bulan, pastu tok nota lagi... aduuuuuhhhhhhhh..... muuuuummmmmyyyyy....... anak mak nak duit nak bayar sumer ney... tapi cian la kat mak n ayah aku... diaorang pun da banyak g nak kena bayar.... t nak g kelantan ngan terangganu lagi... pening9999999999999999x...... aku dah kira sumenyerrrrrr... waaaahhhhh memang banyak... law la aku boleh keje kan best.. dapat ringankan beban yang my mum n my dad tanggung.. adik2 pun nak guna duit banyak lagi...
ya Allah... kau tolong la aku ringan kan beban mak n ayah aku... aku kesian kan diaorang,... ape yang anak2 diaorang nak sume diaorng penuhi... alhamdulillah aku dapat parent mcam ney... terima kasih ya ALLAH... aku bersyukur padamu.... aminnnnn....

No comments:

Post a Comment