Thursday, December 3, 2009

ariney aku g umah hannan... kak dia kawen... masa sampai jer kat umah dia aku rasa segan coz ramai giler orang laki kat depan tu... tapi aku wat selambe jer.. xkan la nak balik.. aku jalan n terus masuk rumah hannan.. aku ngan jannah cari hannan tapi x jumpe.. so kitaorang pun g la bilik pengantin.. nak tangkap gambar tapi ada kak dia n adik beradiknya.. segan la... tak lama kemudian hannan dtang dari belakang n tampar lengan aku.. sakit betul bile dia tampar... so, aku ape lagi aku tampar dia sebanyak 4x... hahahahahahaha... padan ngan muke ko hannan...
lepas tu aku pun g la kuar coz nak makan.. lapar sangat taw... masa kitaorang ambik makanan, jannah cakap kat aku yang ada orang dowk tengok aku... aku pun wat selambe je.. x peduli n aku ters ambik makanan.. so, lepas ambik makanan aku n my geng terus cari tempat nak duduk.. akhirnya dapat jgak.. aku terus je makan.. tapi waktu makan tu aku rasa macam ada orang yang memerhati aku... aku tengok kat depan aku.. ada sekumpulan orang laki dowk tengok2,,, aku tak peduli aku makan je..
hannan dowk kat tepi aku.. lepastu abang hannan panggil dia.. so, dia g la kat abang dia..aku hanya memerhati sja apa yang dibualkan oleh dua beradik tu... lepas berbual, hannan datang kat aku... dia kata abang dia kim salam kat aku... pastu kawan2 abang dia pun tersenyum macam kerang busuk... menyampah betul... hannan cakap lagi kat aku , abang dia tanya aku dah g tengok ke pengantin? bilik pengantin? pastu lagi dia cakap nek tangga tu hati2 la... aku hanya dengar saja la... jannah dah ketawa kat aku... biar la janji wira kat ati aku.. tiada penganti... aku dah sayang sangat2 kat dia...

No comments:

Post a Comment