Wednesday, December 9, 2009

hari yang agak menyedihkan bagi aku

pagi ney ati aku memang tak tenteram coz aku rasa macam aku ada banyak masalah... pagi tadi wira antar meseg katanya rindu sangat kat aku... dia kata dia rindu sangat kat aku.. x penah rasa macam ney.. aku pun rasa agak pelik jgak la... aku cl dia... so, dengar suara dia pun macam orang sakit jer.. aku tanya dia.. betul agakan aku tu yang dia sakit tekak.. pastu dia cakap yang dia x sedap badan.. aduuuhhh.. risaw la aku kat dia.. x penah aku rasa serisaw macam ney kat dia... tapi x pe lah.. aku dah suruh dia makan ubat.. mintak2 la sakit dia makin kurang...

lagi satu masalah... tentang liyana.. semalam dia antar meseg kat aku, macam nak gaduh jer... penat tol aku ngan kawan aku yang satu ney.. tak penah aku x angap dia kawan aku tapi dia yang selalu kata aku aku tak angap dia kawan.. padahal x penah aku x anggap macam 2... tadi pown dia ada antar mseg.. memang dah awal2 cari gaduh ngan aku.. ape lagi la yang dia x puas ati kat aku? dia cakap aku dah lupa kat dia.. kata aku dah x mseg ngan dia lagi dah.. so.. macam mana aku nak meseg ngan dia... asal nak meseg jer ngan dia mesti dia nak gaduh.. wat sakit ati aku ja... dari sakit ati bek x payah meseg langsung... penat betullllllllllllllllllllllllllll....................... lebih bek wat hal masing2...

No comments:

Post a Comment