Thursday, December 3, 2009

ney mak aku... name dia norizah.. aku sayang sangat kat dia.. dialah permata hati aku yang paling aku hargai.. sebelah tu pulak aku... segak kan? heheheehhe...segak macam mak dia jgak la,... kat bawah tu anak maktam aku. kalau aku dukung je dia mesti dia nangis.. dia nangis sebab aku selalu picit pipi dia... tarik hidung dia.. heheehehehe.. jahat betul kan?
ney pulak mamat hensem... dia ney selalu sangat kacau aku.. tapi biar lah.. aku x kisah... janji aku happy, bahagia,

ney lak amir.. gambar ney aku ambik ari raya aidiladha lalu.. warna kegemaran aku tau... aku yang pilih kat dia baju ney...




ney pulak gambar aku ari raya yang sama.. aku pakai baju kebaya n masa ney aku dowk kat umah miza..


ney gambar maksu aku n aku waktu kitaorang kat penang.. best taw jalan2... dah lama kami x g jalan2 berdua, cuci mata bersama... heheheheheeheeeee..



No comments:

Post a Comment